Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар у період 14 днів.

Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.

Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком).

Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.

Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. Кошти за товар повертаються на протязі 3 днів з моменту повернення товара. У такому випадку зворотню доставку сплачує магазин

Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця).

Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення.

Умови повернення:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем;
  • подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. Кошти за товар повертаються на протязі 3 днів з моменту повернення товара. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Телефон для зв'язку та вирішення питань щодо повернення 096 212 212 0. Пошта divashopin@gmail.com

Адреса "Нової пошти" для повернення товару м. Одеса, відділення №50